joi, 21 aprilie 2011

Amintiri ...

 Imi amintesc de vremurile cand eram micuta...  Nu era vara fara julituri si vanatai pe picioare si nu numai, fara raceli si fara certuri cu fetele de pe la bloc.
 Cand mergeam la mare si abia ca stateam in apa fara sa ma duca valurile sau curentii la mal. Mereu voiam sa merg la apa mare singura si parintii nu ma lasau; Cand voiam sa stau cu fetele cele mari pana tarziu si mama ma chema in casa si ma certa, dar eu nu intelegeam de ce era asa ...
 Prima zi de scoala nu o sa o uit niciodata. Eram emotionata si curioasa sa aflu colegii mei , invatatoarea, cartile si sa stiu sa scriu si sa socotesc la perfectie.:) Stateam cate 4 ore sa fac o tema cu niste liniute, in clasa I, si mi le mai facea si fratele meu, sa termin mai repede.
 Mi-e dor de melodiile de la trupele vechi : A.S.I.A., 3sud est , Valahia si de multi altii care le ascultam pe Atomic
 Niciodata nu o sa uit acele vremuri frumoase de care mi-e dor. Si in incheiere niste melodii frumoase de atunci. :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu